۶ شهریور ۱۳۹۱، ۲۱:۴۵

وزیر خارجه بولیوی مطرح کرد؛

مخالفت بولیوی با دخالت خارجی در سوریه / گفتگو تنها راه حل است

مخالفت بولیوی با دخالت خارجی در سوریه / گفتگو تنها راه حل است

در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری بولیوی با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان موضوعات دو جانبه و مسائل منطقه ای و بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابراز خرسندی از روند رو به رشد و پیشرفت روابط میان دو کشور اظهار امیدواری کرد که با  اجرای موافقتنامه های  منعقده و برگزاری کمیسیون مشترک میان دو کشور شاهد گسترش بیش از پیش این روابط بخصوص در زمینه های اقتصادی و تجاری باشیم.

صالحی از حمایت های بولیوی از مواضع کشورمان در موضوعات بین المللی و منطقه ای قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه بولیوی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سطح روابط میان دو کشور بر اراده کشورش برای تحکیم و تعمیق روابط با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی برگزاری جنبش عدم تعهد را در تهران فرصت مناسبی برای نزدیکی کشورها  و تبادل نظر پیرامون موضوعات مهم منطقه ای و جهانی ذکر کرد و بر حضور موثر و مشارکت موثر هیئت بولیویایی در مباحث مربوط به اجلاس تاکید و اظهار اطمینان کرد که دولت متبوعش از فرصت برگزاری اجلاس برای تقویت مناسبات دو جانبه کمال بهر برداری را خواهد کرد.

وزیر امور خارجه بولیوی با اشاره به مسائل مهم بین المللی ، موضوع سوریه را مورد توجه قرار داد و ضمن بیان این نکته که مشکل سوریه تنها از طریق گفتگو قابل حل است بر مخالفت کشورش با هرگونه دخالت خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کرد.

کد خبر 1682406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha